ღია გაკვეთილები

 შემაჯამებელი ინტერგირებული გაკვეთილი

,,შემოდგომის ზეიმი"    

გეგმა 


                                          I I/3 კლასი

ინტეგრირებული საგნები :  ქართული ენა, ბუნება, ხელოვნება, მუსიკა
თარიღი: 27.10.16.

სწავლების საფეხური
II კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
26 მოსწავლე.სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონემოსწავლეები არ არიან.
გაკვეთილის თემა
„შემოდგომის ზეიმი“
გაკვეთილის აქტუალობა
მოსწავლეები  გაეცნობიან  სოფელში მიმდინარე პროცესებს, გლეხების შრომატევად ცხოვრებას,მოსავლის აღებით მიღებულ სიხარულს.
გაკვეთილის მიზანი
·         აღწერონ შემოდგომაზე სოფლად მიმდინარე პროცესები.
·         მოიძიონ ეთნოგრაფიული მასალა.
·         იაზროვნონ კრიტკულად. 
·         განივითარონ შემოქმედებითი და სოცალური უნარები.
·         შეაგროვონ ბუნებრივი მასალები.
·         გაეცნონ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებს.
·         გაიმდიდრონ ლექსიკა.

მიწევი შედეგები
·         იციან  რა ხდება შემოდგომაზე. სოფლად.აზროვნებენ კრიტიკულად და შემოქმედებითად.
o   მოიძიენ რთველის დროს საჭირო ნივთების სახელ-
·         წოდებები .
·         .ბუნებრივი მასალებისგან ქმნიან კოლაჟებს.                    .
o   ეჩვევიან აუდიტორიის წინაშე გამოსლას.
·         მოაწყვეს გამოფენა.
·         გაიმდიდრეს ლექსიკა.


წინარე ცოდნა
·         იციან ლექსები , მოთხრობები და სიმღერები შემოდგომაზე.
·         შესრულებული აქვთ სურათები და კოლაჟები.
აქტივობები
·         კლასის მოტივაცია, გონებრივი იერიში.
·         სლაიდ შოუს“შემოდომის  პეიზაჟების „ჩვენება
·         როლური თამაშები.
·         ნახატების მიხედვით მოთხრობების შედგენა.
·         რთველისთვის დამახასიათებელი პროცესების
·         ინსცენირება.                   .
·         მიცემული დავალების „ადრეული და გვიანი შემოდგომის პრეზენტაცია.

კლასის ორგანიზება.
          ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.

დრო

                      70წუთი(ორი გაკვეთილი)


გაკვეთილის მსვლელობა
·         კლასის მოტივაცია,გამოწვწვა.(საფეხურიA)
·         არსებული ცოდნის გააქტიურება(7წთ)
·         ცოდნის კონსტრუირება
·         წინა მასალის გამოკითხვა.(15წთ)
·         ახალიმასალის დაკავშირება   წინარე ცოდნასთან.(საფეხურიB-20წთ)
·         ახალი მასალის, მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამება -განმტკიცება.(საფეხურიC-15წთ)
·         თვითშეფასება, შეფასება.წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით(7წთ)
·         მასწავლებლის განმავითარებელ-კომენტირებული შეფასება.(6წთ)










I კლასი


07.12.15 წ
ჩავატარეთ ღია გაკვეთილი: ,,ფონეტიკური სავარჯიშოები კითხვის ტექნიკის დასახვეწად". ურთიერთგამოცდილების გაზიარების მიზნით გაკვეთილს ესწრებოდნენ პარალელური კლასის მასწავლებლები : ქ-ბი იმედა ხაზარაძე და ეკა დვალი. გაკვეთილის შემდეგ განვიხილეთ თითოეული აქტივობა და ვიმსჯელეთ რომელი აქტივობა იყო უფრო ნაყოფიერი და მიზანზე გათვლილი.








II სემესტრი

24. 03. 2016

ღია გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში


საგანი
მათემატიკა
გაკვეთილის თემა
უცნობი შესაკრების პოვნა
   კლასი
 I კლას
მასწავლებელი
დარეჯან ქვეითაია
მოსწავლეთა რაოდენობა
26 მოსწავლე
დრო
-1გაკვეთილი,  35წუთი

გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
მოსწავლემ ისწავლოს  20-ის ფარგლებში როგორ შეკრიბოსს რიცხვები ნაწილ-ნაწილ, ათეულზე გადავლით  შეკრების წესებზე დაყრდნობითი პოვოს უცნობი შესაკრები.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები
      1.3მოსწაბლეს შეუძლია ერთმანეთს დააკავშიროს თვლა,რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები შეკრბაა -გამოკლების მოქმედებები.
      შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
      ახდენს შეკრება-გამოკლების თვალსაჩნო დემონსტრირებას,აღწერს რიცხვთა შორის დამოკიდებულებას
      ზეპირი ანგარიშისას იყენებს1-ის ტოლი ბიჯით თვლას ან სხვა ხერხს და ახდენს შეკრება-გამოკლების ურთიერთშებრუნებულობის პრინციპს,ემონსტრირებს მოდელის გამოყენებით.

წსაჭირო ინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები
    მოსწავლემ იცის რიცხვითი სახელები
    20-ის ფარგლებში,  გააზრებული აქვს, 10დან 20 მდე რიცხვითი სახლების აგებულება
     მოდელის გამოყენებით ასრულებს ზეპირად შეკრება--- გამოკლებ.
მოსწავლეთა დაჯგუფების ფორმები
ფაზა I ,,წინასწარ“-მუშაობა მთელი კლასი ( ინტერაქცია), ინდივიდუალური;
ფაზა II,,განმავლობაში“- მთელ.ი კლასი;
ფაზა I II ,,შემდეგ“-ჯგუფური მუშაობა.

დაჯგუფების კრიტერიუმები
მოსწავლეები ჯგუფდებმათი მზაობის მიხედვით.(დიფერენცირებული ჯგუფები)2 ჰომოგენური და 2 ჰეტეროგენური ჯგუფი.

სასწავლო მასალა
 რვეულები, დაფა, ცარცი,კალამი, მაგნიტები, სახელმძღვანელო,
,,დიახ’’/,,არა’’ ბარათებიჯგუფებში სამუშაო ბარათები; თაბახის იფურცლები,კუბიკებიბი ჩხირები.


გაკვეთილი მსვლელობა
Iფაზა-„წინასწარ“კლასის მოტიბვაციისთვის და წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად გამოვიყენებ აქტივობებს:
           დავალების შემოწმება.
·         დიახ/არა ბარათებს კითხვა-პასუხის დროს.
·         რიცხვთა დომინოსებრ სქემას.
·         შეკრების მაგალითების წაკითხვის სხადასხვა ხერხს(გავადიდოთ,
·         გავზარდოთ,მივუმატოთ,შევკრიბოთ,გავიგოთ  ჯამი)
·         12+6=18 გადავანაცვლოთ შესაკრებები 6+12=18
დავაკვირდეთ.ჯამი არ იცვლება, რა აღმოვაჩინეთ?
შესაკრებთა გადანაცვლებით ჯამი არ იცვლება.
IIფაზა“განმავლობასში’გავაცნობ კვეთილის გეგმას და მიზანს
 ?+5=11რა არ ვიცით? როგორ გავიგოთ?გამოაქვთ დასკვნები;
ჯამს გამოვაკლოთ მე-2 შესაკრები მივიღებთ I-შესაკრებს
?+5=11           8+?=13     მოსწავლეები მსჯელობენ,გამოაქვთ
          -------            ---------                    დასკვნები.
IIIფაზა- ჯგუფური მუშაობა,თითოეულ ჯგუფს ეძლევა აქტივობის
ბარათები.
დავალება შერჩეულია მოსწავლეთა  მზაობის მიხედვით .საჭიროების შემთხვევაში სუსტი მზაობის მოსწავლეებს დავეხმარე
ბი. ახალი მასალის განმამტკიცებელი კითხვები.
პრეზენტაცია.
·         ახალი მასალის, მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამება -განმტკიცება.
·         თვითშეფასება, შეფასება.წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
მასწავლებლის განმავითარებელ-კომენტირებული შეფასება.(


                                                დანართი
ჯგუფი 1                                                       იპოვე უცნობი    8+?=17

შეადგინეთ  ანოცანა                           
15+
?=19                                                        


                                         დანართი
ჯგუფი 2


იპოვე უცნობი  შესაკრები                 გაიგე
                                                                                        გე 14-ის      შედგენილობ                                                               14=
? +6=10





დანართ 4                                                                                                      
                                                                               დანართი  3                         ჯგუფი 4                                                                ჯგუფი 3


                                                                                                                           იპოვე უცნობი                                                                     ეადგინეამოცანა ? 12+?=20                                                        10+?=16
                                                                          
   
ჩასვი >,<,=                                                             ჩასვი  <,>, =
20-6   14-9                                                             18  -5   9+6
15    16                                                                                19   17     

                                                                                                 
                                                                                                                                                                                          შეფასება:

ჯგუფები

ჩართულობა
 თანამშრომლობა
დავალების სისწორე

ყოფაქცევა

    I  ჯგუფი





    II ჯგუფი





    III ჯგუფი





    IV ჯგუფი









11. 05. 2016

ღია გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში


საგანი
მათემატიკა

გაკვეთილის თემა
ორნიშნა რიცხვისთვის ერთნიშნა რიცხვის განოკლება 20-ფარგალში.
სწავლების საფეხურები და კლასი
I საფეხური,           I3 კლასი
მასწავლებელი
დარეჯან  ქვეითაია

მოსწავლეთა რაოდენობა
26მოსწავლე.

დრო
1 გაკვეთილი    (35წთ)

გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
·         ისწავლონ 20-ის ფარგალში „ნაწილ-ნაწილ“შეკრება და გამოკლება, განუმტკიცდეთ ზეპირი და წერითი ანგარიშის უნარ -ჩვევები.
·         განუვითარდეთ მარტივი პრობლემების გადასაჭრელად თვალსაჩინოების გამოყენების უნარები.

დამოკიდებულება
მოსწავლეებს განუვითარდებათ მისწრაფება,ეძიონ რიცხვითი კანონზომიერებები,რიცხვებზე მოქმედებების შესრულებისას,აკვირდებიან და აფასებენ საკუთარ და თანატოლთა აღმოჩენებს.
ცოდნა
შეკრება -გამოკლება 10-ზე--გავლით, ნუმერაცია20-ის ფარგალში,დომინოსებრი სქემების გამოყენება.
უნარები
 ახდენს 20-ის ფარგალში,  შეკრება -გამოკლების დროს გამოენებული ხერხის დემონსტრირებას.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები
მათ.1.1მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები,რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·         კითხულობს და წერს რიცხვებს,გამოსახავს მათ სხვადასხვა მოდელის გამოენებით.
მათ.1.2 მოსწავლეს შეუძლია რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·         ითვლის წინ/უკან ნებისმიერი რიცხვიდან, განმარტავს 11დან--20მდე რიცხვების სახელებს.ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს.
·         განასხვავებს და   ასახელებს ეროვნული ფულის ნიშნებს
(ბანკნოტებს, მონეტებს) 20-ის ფარგლებში.
მათ.1.3მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებებიდა შეკრება- გამოკლების
მოქმედებები.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·          ახდენს  შეკრება- გამოკლების თვალსაჩინო დემონსტრირებას,განსაზღვრავს და განასხვავებს მაგ.“რამდენით გაიზარდა“/შემცირდა“.აღწერს რიცხვთა შრის დამოკიდებულებას.
·         სიტყვიერად ააღწერს შეკრების,გამოკლების ,ტოლობის  ცნებებს სხვადასხვა კონტექსში.მაგ“დაუმატოთ“ გავადიდოთ’,გავზარდოთ“,შევამციროთ“.
·         ზეპირად ანგარიშისას იყენებს 1-ის ტოლი ბიჯით თვლას ან სხვა ხერხს და ახდენს დემონსტრირებას მოდელის გამოყენებით.
·         მოცემული გროვისთვის ასახელებს ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად საჭირო დამატებით რაოდენობას,ზეპირად ასრულებს 10-ის გავლით შეკრება -გამოკლებას.


საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები
·         20-ის ფარგლებში რიცხვების ნუმერაცია.
·         რიცხვების შეკრება-გამოკლება ათეულის გავლით.
·         რიცხვების შედარება.
წინარე ცოდნის შეფასება
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა შეფასდება შესრულებულ საშინაო დავალებით ( საშინაო დავალება იხილეთ.) გაკვეთილებზე დაკვირვებით,დამოუკიდებელი სამუშაოს შედეგებით

გაკვეთილის / აქტივობის გეგმა

მოსწავლეთა დაჯგუფების ფორმები
მთელი კლასი, წყვილები,ჰომოგენური და ჰეტეროგენული ჯგუფები.
დაჯგუფების კრიტერიუმები
მასწავლებელს წინასწარ აქვს განსაზღვრული მოსწავლეთა შემადგენლობა ჯგუფებში მათი მზაობის მიხედვით.

სასწავლო მასალა
სახელმძღვანელო, რვეულები, დაფა, ცარცი, კალამი,
 ,,დიახ’’/,,არა’’ ბარათები; ჯგუფებში სამუშაო ბარათები;  თაბახის ფურცლები; პლასტმასის ჩხირები; კუბიკები,დომინოსებრი სქემები.

გაკვეთლის აქტივობის ფაზები.
I ფაზა-,,წინასწარ“კლასის მოტივაციისთვის და წინარე ცოდნის გასაქტიურებლად  გამოვიყენებთ-აქტივობებს:
·         „დიახ“არა“ ბარათების გამოყენება კითხვა-პასუხის დროს.
·         „ტაშები შევავსოთ ათამდე.“
·         „თითები შევავსოთ ათამდე“
·         ‘შეკრება 10-ზე  გავლით „ნაწილ-ნაწილ"8+7=
·         9+5=           10+6=
·         რომელია ამათგან ყველაზე ადვილი შეკრება?
·         10+6 რატომ ? -იმიტომ რომ თვითნ სიტყვები გვიჩვენებს ათზე  ექვსით მეტი, თექვსმეტი
8+7  შეკრებისთვის 8 შევავსოთ ათამდე,   კიდევ რამდენი დარჩა? (  გამოვიენოთ რიცხვთა დომინოსებრი სქემა)8+7=8+2+5=10
·         ათზე  გავლით შევასრულებთ რამდენიმე  მაგალითს.
·         ინდივიდუალურად და მთელ კლასთან ერთად გაირჩევა საშინაო დავალება.

IIფაზა   „განმავლობაში“მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას მიზანს.
·         ვასახელებთ ორნიშნა რიცხვებსა’’რიცხვები დაკაკუნებით“
·         ვადგენთ რიცხვებს:
·         1ათ. 5ერთ.
·         1ათ.8ერთ. ა.შ.
·         ორნიშნა რიცხვების წინა/მომდევნო რიცხვები.


18



14

16



o   გავადიდოთ რიცხვები 2-ით

10

14


20

·         კუბიკებით შევადგენთ რიცხვებს და შევასრულებთ შეკრება -გამოკლებას

·         16+4                16-4
·         13+7                18-5
·         12+5                19-6
·         18+2                17-3

·         მოსწავლეები აკვირდებიან და გამოაქვთ დასკვნები:
·         ათეულს არ ვეხებით.

·         ერთეულებს შორის ხდება მოქმედებები.

·         შევადგინოთ ამოცანა გამოსახულების მიხედვით 15+4
·         ადგენენ ამოცანის პირობას
·         სვამენ კითხვას
·         ასრულებენ მოქმედებას
·         ღებულობენ პასუხს.



III ფაზა ჯგუფური მუშაობა. თითოეულ ჯგუფს ეძლევა სამუშაო ბარათები,
·         დავალებები შერჩეულია მოსწავლეთა მზაობის მიხედვით. არასაკმარისი მზაობის მოსწავლეებს, საჭიროების შემთხვევაში დავეხმარები.
·         მოსწავლეთა პრეზენტაცია
.
·         ახალი მასალის განმამტკიცებელი კითხვები.
·         ეძლევათ საშინაო დავალება (სახელმძღვანელო გვ. 221, სავ. 2, 3)
·         მოსწავლეთა შეფასება(შეფასების დროს გამოყენებულ იქნება მასწავლებლის ჩანაწერები,)მასწავლებლის კომენტირებული შეფასება.


კომპეტენციის დონის აღწერა
შეფასება
სხარტად და ზუსტად ასრულებს . სრულად,და ადვილი გზით ხსნის ამოცანებს განმარტავს მოქმედებებს და მათ შედეგებს.
სასწავლო მასალას წარმატებით გაართვა თავი.
დუნედ და ხარვეზებით ასრულებს გამოთვლებს.თვალსაჩინოების საშუალებით წარმოადგენს ამოხსნის გზებს.
 საჭირობს დამატებით დამოუკიდებელ მუშაობას უნარ-ჩვევების გაწაფვისთვის.
შეფერხებით და  შეცდომით ასრულებს , გამოთბვლებს ნაწილობრივ ხსნის ამოცანებს, უჭირს  ამოხსნის გზების მკაფიოდ წარმოჩენა თვალსაჩინოების გამოყენებითაც კი.
საჭიროებს შემდომ მეცადინეობას იმავე საკითხზე მასწავლებლის ხელმძღვანელობით.


25. 02. 2016

ღია გაკვეთილის გეგმა ქართულ ენაში




სწავლების საფეხური

I კლასი
პედაგოგი
დარეჯან ქვეითაია
მოსწავლეთა პროფილი
25 მოსწავლე სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების 1   მოსწავლე.
გაკვეთილის თემა
„ზამთარი“.

გაკვეთილის აქტუალობა
მოსწავლეები  გაეცნობიან წელიწადის ამ დროს ბუნებაში მიმდინარე პროცესებს.
გაკვეთილის მიზანი


·         აღწერონ ზამთარში ბუნებაში მიმდინარე პროცესები.
·         განივითარონ შემოქმედებითი და სოცალური უნარები.
·         საჭირო სიტყვების გამოყენებით დაახასიათონ ზამთარი.
·         გაიმდიდრონ ლექსიკა.
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი
  1.2   
 მოსწავლეს შეუძლია გადმოსცეს მარტივი ინფორმაცია
მისთვის ნეაცნობ თემებზე.
1.3 მოსწავლესშეუძლია მართლმეტველების ელემენტარული
წესების დაცვა
1.4მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
მიწაღწევი შედეგები
·         ეცოდინებათ როგორ იცვლება ბუნება  ზამთარში

            მოიძიებენ საჭირო სიტყვებს ზამთრის დასახასიათებლად.                        .
.
·         შექმნიანკოლაჟებს,დახატავენსურათებს                    განუვითარდებათ პრეზენტაციის უნარი.
·         მოაწყობენ გამოფენას.
·         გაიმდიდრებენ ლექსიკა.


წინარე ცოდნა

·         იციან ლექსები,მოთხრობები და სიმღერები ზამთარზე შესრულებული აქვთ ნახატები.
რესურსები
სახელმძღვანელო,ფერადი ფურცლები და ფანქრები,
სურათები,სლაიდ შოუ,აქტივობის ბარათები.

აქტივობები
·         კლასის მოტივაცია, გონებრივი იერიში.“დიახ/არა’ ბარათების გამოყენება.
·         სლაიდ შოუს“ზამთრის  პეიზაჟების „ჩვენება
·         წინადადებების შედგენა,თემატური პოსტერების მიხედვით.
·          ექოთი კითხვა.
·         სიტყვების ახნა
·         ჯგუფებში მუშაობა.
·         პრეზენტაცია.
·         შეფასება.

კლასის ორგანიზება.
          ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.

დრო

                      70წუთი(ორი გაკვეთილი)


·         გაკვეთილის მსვლელობა
·         კლასის მოტივაცია,გამოწვწვა.(Iფაზა,“წინასწარ“)
·          არსებული ცოდნის გააქტიურება(7წთ)
·         წინა მასალის გამოკითხვა.(15წთ)
·         სლაიდ-შოუს ჩვენება.
·         ახალი მასალის დაკავშირება   წინარე ცოდნასთან.( II ფაზა ,“განმავლობაში“ -20წთ)
·         ექოთი კითხვა.
·         მუშაობა უცნობ სიტყვებზე.
·         ტექსტის დაშლა წინადადებებად,სიტყვებად.
·         IIIფაზა“შემდეგ“,
·          მოსწავლეთა მზაობის მიხედვით კლასის ჯგუფებად დაყოფა.
·         ჯგუფებსთვის დავალების მიცემა,ასრულებენ აქტივობის ბარათბში.
·         Iჯგუფი-ზამთრის პეიზაჟის ჩახატვა(სუსტი მზაობის მოსწ)
·         II-ჯგუფი. მარცვლებისგან  სიტყვების შედგენა.
·         III-ჯგუფი, ზამთრის დასახასიათებლად საჭირო სიტყვების შერჩევა.
·         IV-ჯგუფი.სურათის მიხედვით წინადადებების შედგენა
·         პრეზენტაცია.
·         ახალი მასალის, მოპოვებული ინფორმაციის შეჯამება -განმტკიცება.( 15წთ)
·         თვითშეფასება, შეფასება.წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით(7წთ)
·         მასწავლებლის განმავითარებელ-კომენტირებული შეფასება.














14. 03. 2016

ღია გაკვეთილის გეგმა ქართულ ენაში

სწავლების საფეხური
I3კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
25 მოსწავლე.სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე   1 მოსწავლე .
პედაგოგი

დარეჯან ქვეითაია

     დრო
სამი გაკვეთილი(მე-2 გაკვეთილი)
გაკვეთილის თემა
                             ასო-ბგერა “ქ“-ს გაცნობა.

გაკვეთილის მიზანი


·        ასო-ბგერა“ქ“-ს კითხვა და წერა,კითხვისა და წერის ტექნიკის განვითარება  ასო-ბგერებისგან                               მარცვლების,მაცვლებისაგან სიტყვების,სიტყვებისაგან კი მარტივი წინადადებების შედგენა.

ერევნული სასწავლო
გეგმის სტანდარტი
1.3 მოსწვლეს შეუძლია მართლმეტყველების ელემენტალური წესების დაცვა.
1.5.მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ფონოლოგიურიუნარ-ჩვევები.
·        შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·        სიტყვებს ყოფს მარცვლებად,მარცვლებს აერთიანებს
·        სიტყვებად.
·        ამოიცნობს და ტაშის დაკვრით ითვლის სიტყვაში მაეცვალთა რაოდენობას.
·        ამოიცნობს სიტყვაში მითითებული მარცვლისა ადგილმდებარეობას.

მისაღწევი შედეგები
მოსწავლე ნებისმიერ ტექსტში შეძლებს  ასო-ბგერა“ქ“ მოძებნას, „ქ“-ასოზე სიტყვების აგებას, სიტყვების სწორად დამარცვლას,მარცვლებისგან სიტყვების შედგენას.ლექსიკური მარაგის განმტკიცებას,ტექსტის გააზრებულად კითხვას.
წინარე ცოდნა
იციან ასო-ბგერების გარკვეული რაოდენობა,ხმოვანი და თანხმოვანი ბგერები,მარცვლების შედგენილობა, მარცვლებისგან ორ და სამმარცვლიანი სიტყვების შედგენა.
რესურესები
პლაკატები,დაფა,მაგნიტური დაფა,მარკერი ,სმაილები ,სურათები ,აქტივობის ბარათები,საკითხავი ტექსტი.“დიახ/არა“ბარათები
კლასის ორგანიზება
მუშაობენ ინდივიდუალურად, მთელი კლასი და ჯგუფებში,ჯგუფები იყოფა მოსწავლეთა მზაობის მიხედვით.






გაკვეთილის მსვლელობა.



·         
·        I ფაზა“წინასწარ“გონებრივი იერიში.
·        ფრონტალური კითხვებით წინარე ცოდნის გააქტიურება.
·        მიცემულ ტექსტში მითითებული ასო-ბგერების მოძებნა.
·        წინასწარ მითითებული ასო-ბგერების გამოყენებით .მარცვლების შედგენა
·        მარცვლებისგან სიტყვების შედგენა.(10წთ)
·        II ფაზა“განმავლობაში“
·        მასწავლებლის მიერ ტექსტის სამოდელო კითხვა
·        .უცნობი სიტყვების განმარტება.
·        კითხვაში ვარჯიში.
·        IIIფაზა“ „შემდეგ“
·        კლასი იყოფა ოთხ ჯგუფად, მოსწავლეთა მზაობის
·        მიხედვით..
·        I ჯგუფი-დარიგებული ასოებისგან ადგენენ მარცვლებს.
·        IIჯგუფი-მარცვლებისგან ადგენენ სიტყვებს  .
·        IIIჯგუფი-ხატავს შესაბამისი სიტყვების ნახატებს.
·        IVჯგუფი-სურათის მიხედვით ადგენენ  მარტივ
·        წინადადებებს.
·        მოსწავლეები აკეთებენ პრეზენტაციას.
·        მოსწავლების თვითშეფასება,მასწავლებელის         
·        კომენტირებული შეფასება.







Комментариев нет:

Отправить комментарий